
Aquest diumenge ens vam trobar els catalans de Melbourne per celebrar la revetlla de Sant Joan! Qui ho hauria dit que començaríem el solstici d’hivern a Melbourne amb un dia tan espectacular? Vam gaudir d’una jornada assolellada i càlida, perfecta per compartir una vetllada increïble.
Revetlla de Sant Joan a la comunitat catalana de Melbourne
Els més menuts es van posar els barrets de forners i van gaudir del taller de coques de Sant Joan que, com cada any, organitza el nostre president, en Jaume.
I pels més grans, també n’hi va haver! En Jaume ens va delectar amb les seves delicioses coques. N’hi havia de crema, de xocolata, amb fruita i sense… i no en va quedar ni una engruna!
I per acompanyar-les, no hi podia faltar una bona xocolata desfeta ben calenta, que es va convertir en el complement perfecte de les coques en aquesta revetlla de Sant Joan d’hivern.





Gastronomia catalana: un bon pa amb tomàquet
A més, com sempre, no podia faltar un bon pa amb tomàquet acompanyat d’embotits i formatges, juntament amb la bona companyia i les ganes de compartir una estona plegats.
Sorteig, comunitat i més!
Per acabar la jornada, vam fer un sorteig d’algunes peces històriques del Casal. Estigueu ben atents, perquè n’hi haurà més!
Esperem que ho gaudíssiu tant com nosaltres i que ens acompanyeu també a la propera trobada. Gràcies per ser-hi!
Fins aviat!
El Comitè del Casal Català de Victòria

Casal Català de Victòria | Catalans a Melbourne
Des del Casal Català de Victòria continuem treballant per mantenir viva la cultura catalana a Melbourne i crear espais de trobada per a la comunitat catalana a Austràlia.
No dubteu en formar part de la familia de catalans a Melbourne: feu-vos membres i participeu de les nostres activitats.
Per qualsevol consulta, proposta o comentari, contacteu-nos!