Celebrant Sant Joan sota el sol d’hivern de Melbourne

Coques de Sant Joan fetes pel nostre estimadíssim President (i forner,) Jaume.

Aquest diumenge ens vam trobar els catalans de Melbourne per celebrar la revetlla de Sant Joan! Qui ho hauria dit que començaríem el solstici d’hivern a Melbourne amb un dia tan espectacular? Vam gaudir d’una jornada assolellada i càlida, perfecta per compartir una vetllada increïble.

Revetlla de Sant Joan a la comunitat catalana de Melbourne

Els més menuts es van posar els barrets de forners i van gaudir del taller de coques de Sant Joan que, com cada any, organitza el nostre president, en Jaume.

I pels més grans, també n’hi va haver! En Jaume ens va delectar amb les seves delicioses coques. N’hi havia de crema, de xocolata, amb fruita i sense… i no en va quedar ni una engruna!

I per acompanyar-les, no hi podia faltar una bona xocolata desfeta ben calenta, que es va convertir en el complement perfecte de les coques en aquesta revetlla de Sant Joan d’hivern.

Gastronomia catalana: un bon pa amb tomàquet

A més, com sempre, no podia faltar un bon pa amb tomàquet acompanyat d’embotits i formatges, juntament amb la bona companyia i les ganes de compartir una estona plegats.

Sorteig, comunitat i més!

Per acabar la jornada, vam fer un sorteig d’algunes peces històriques del Casal. Estigueu ben atents, perquè n’hi haurà més!

Esperem que ho gaudíssiu tant com nosaltres i que ens acompanyeu també a la propera trobada. Gràcies per ser-hi!

Fins aviat!

El Comitè del Casal Català de Victòria

Casal Català de Victòria | Catalans a Melbourne

Des del Casal Català de Victòria continuem treballant per mantenir viva la cultura catalana a Melbourne i crear espais de trobada per a la comunitat catalana a Austràlia.

No dubteu en formar part de la familia de catalans a Melbourne: feu-vos membres i participeu de les nostres activitats.

Per qualsevol consulta, proposta o comentari, contacteu-nos!

Publicat per Casal Català de Victòria

Centre dedicat a la promoció de la cultura catalana. Organitzem esdeveniments per impulsar la llengua i celebrar tradicions catalanes. Acreditats pel Govern de Catalunya, vam esdevenir la primera associació catalana a Austràlia.

Deixa un comentari