Aquest diumenge ens vam trobar els catalans de Melbourne per celebrar la revetlla de Sant Joan! Qui ho hauria dit que començaríem el solstici d’hivern a Melbourne amb un dia tan espectacular? Vam gaudir d’una jornada assolellada i càlida, perfecta per compartir una vetllada increïble. Revetlla de Sant Joan a la comunitat catalana de MelbourneContinua llegint “Celebrant Sant Joan sota el sol d’hivern de Melbourne”