Celebrant Sant Joan sota el sol d’hivern de Melbourne

Aquest diumenge ens vam trobar els catalans de Melbourne per celebrar la revetlla de Sant Joan! Qui ho hauria dit que començaríem el solstici d’hivern a Melbourne amb un dia tan espectacular? Vam gaudir d’una jornada assolellada i càlida, perfecta per compartir una vetllada increïble. Revetlla de Sant Joan a la comunitat catalana de MelbourneContinua llegint “Celebrant Sant Joan sota el sol d’hivern de Melbourne”